HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.06.06. 09:03 .hajtűkanyar

lábtörlőmön üldögél Aladin...

 nagyon utálok hasogató fejfájásra ébredni... lassan hatni kezd a gyógyszer, de nem szeretem, ha így indul a nap...

tegnap este még egy hosszú telefonban analizálni voltam kénytelen a tegnap éjszakát, még pontosabban, igi érezte fontosnak, egyedülálló élmény volt, bár nem nagyon tudok mit kezdeni a helyzettel... kicsit feminim módon éli meg a történetet azt hiszem, vagy csak tényleg ilyen ez a latin szerető típus, ahogy p. diagnoztizálta tegnap... a világ tele szorongó pasikkal, vagy ha mégsem, akkor az a kevés mind rámtalál... de mondom, igi egy nagyon intelligens, érzelmileg kissé (vagy nagyon, ezt még nem tudom) sérült, alapvetően jópasi, én viselkedem deviáns módon ebben a szituban, vészesen hárítok, nem hagyom magam,

pedig talán ez most pont egy olyan dolog volna, amikor hagynom kellene, h-nak bezzeg hagytam, és a józan ész szabályai szerint nem szabadott volna, mi a francot lehet ezzel kezdeni, még mindig hiszem az ösztön választását, de h. pl. ezt hiába érzi a maga részéről, nem vállalja, folyton felülírja, és így születik az átok..

tegnap este írt ex is, a szappanoperánk sokadik epizódja, este jön, nem fogja túlbeszélni, sem előtte, sem utána, bele sem gondolok, ez már egy összetört szív (az én összetört szívem) ámokfutása, ön -és közveszélyes vagyok, meg egy kicsit szajha a héten...

ezért nagyon-nagyon vigyázzatok a szívetekre, úgy néz ki fogyóeszköz...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr20506300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása