HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.10.18. 22:10 .hajtűkanyar

az történt, hogy... (andrásnak)

 a munkámmal kapcsolatban nagyon ambivalens vagyok... a kollégáim hivatástudata, lelkesedése és embersége meghat... én viszont egyre markánsabban érzem, hogy mennem kell... nem áltatom magam, én alapvetően intellektuális közegben érzem jól magam, és nem tudom, és egyre kevésbé akarom tolerálni azt, ahogy a tanítványaink rendszeresen aláznak meg (verbálisan, nagyon durván) bennünket... tudnék még erről hosszabban és bőségesebben, de ez nem az a fórum... (a legideálisabb volna, a jelenlegi tantestület + a T-és diákok ... csodákra volnánk képesek... )

hogy megoldjam végre ezt a kérdést, beiratkoztam egy képzésre, amihez még van, lehet némi közöm, és amiben látok perspektívát, minden tekintetben... persze a szüleim fizetik...

tomival változatlanul, és ha lehet fokozni, napról-napra boldogabb vagyok, és egészen biztos abban, hogy soha senkit így még nem... szeretném, ha ideköltözne lassan... nagyon szeretem...

dövel néha beszélünk, fura továbbra is, de mégis valahogy a helyére kerül lassan, és már nem haragszom...

jah, és a vasárnapi ebédnél megtudtam, hogy az öcsém apa lesz (én meg nagynéni)... örülök... hu, és azért az igazat megvallva nem nagyon irigylem a sógornőm, fura, papírforma szerint akár irigyelhetném is, de mostanában nem gondolok arra, hogy gyereket szeretnék, mármint most -és azonnal... sőt ha nem tudnám, hogy fogy az időm, akár évekig is ráérne a dolog... nah mindegy, ez most csak úgy eszembe jutott, úgysem akut...

 

 

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr35720740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

András 2008.10.21. 19:53:14

De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam!
De hál' Isten rendben van a lelke, és folyamatosan rendben is tartják....:)))( Vigyorgok nagyon!)
süti beállítások módosítása