HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.05.25. 22:53 .hajtűkanyar

nem vagyok noooormáális

a sok alvás még több alvást (alvás igényt) generál, így megy ez... azért hihetetlen sikerélmény volt, hogy át tudtam cammogni bevásárolni, és ha már lendületben voltam, takarítgattam keveset, és angoloztam is... de még mindig messze alulteljesítek, amitől szarul érzem magam, amitől meg persze még inkább alulteljesítek...

kedd óta nem kommunikáltam h.val, néha perverz remény susog a fülembe, hogy ne aggódjak, itt fog Ő állni az ajtómban két héten belül, néha - és nyilván ez a józanabb pillanat - csinálnám vissza az egészet, három orgazmus nem ér ennyit, jójó, nem a szex volt a lényeg, mármint nekem nem, de valahogy le kell redukálnom a történetet, hiszen aljas szándékkal, előre megfontoltan hazudott, hogy megkapjon... ezen aligha lehet szépíteni, max. kicsit önáltatni, azt is a túlélés szándékával...

nah de ne kezdjük már ilyen negatívan a hetet... igazán örülhetnék annak, hogy egész nagy mennyiségű randiajánlatot gyűjtöttem össze a hétvégén, mondanám, hogy jól esik, hogy újra próbálkoznak, akikkel a télen pl. nem volt kedvem, vagy nem annyira, akadt néhány új netes, meg néhány utcán kutyával ismerkedős... de sajna az ajtóm marad magamra zárva, várom, hogy elmúljon ez a rossz periódus, méginkább várom, hogy az nyomja meg a csengőm, akire igazán várok, és maradok ilyen kis hülye zárdaszűz, aki így 30 felett már csak tényleg akkor ölel, ha érzelmileg kellőképpen involválódott, pedig lehetséges, akkor pont nem azt kellene, hanem tartani a távolságot, a pasik talán mégsem a kurvákat szeretnék feleségnek, és pl. lehetne a nem annyira fontos esetekkel hancúrozni, vagy mondjuk senkivel...

jut eszembe...

de ez merő ideológia, tulajdonképpen...

nah jó, de most komolyan: tényleg azt érzem, a nagyon konok ösztön azt súgja bennem, hogy volt némi valóságalapja annak, amikor hétfőn még a tompában gá azon kacarászott, hogy ne csináljuk már h-val a műbalhét, Ő már látja, házasság lesz ennek a vége, majd jön mindig vendégségbe...

nem vagyok nooooormálllis (Sziámi) nah, ez most pl. tökre adekvát



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr75487344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása