HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.07.29. 23:29 .hajtűkanyar

könnyű kókusz illat libben át a...

imádom a Régimódi történet 6. részét, nem sikerült olyan nagyon ütösre a tévéjáték, a klasszikus felvetés lép életbe, miszerint könyvben sokkal jobb, de a hatodik részben szépen filmrevitt kulcsjelenetek sora, fotelbe szögezős, kicsit megkönnyezős, nem túljátszott, de gyomorösszerántóan életszagú...

itt ülök kazettahegyek között, keresem Presser Kis történetek c. albumát, Tomi írta az Olyan édes vagy nekem-et, le kellett porolnom a cipősdobozokot, amikben a régi kazik... mert ez pont nincs meg cd-n, legalábbis úgy emlékszem... bár egyelőre itt sem találom, találtam viszont egy csomó olyan zenét, amit ezer éve nem, és ezek asszem a boldogsághoz kötnek, nagyon régi boldogságokhoz, vagy sosem megélt boldogságokról szólnak, elől is hagyom őket...

nagyon jó napom volt... így egyedül... ide lebegtem, oda repültem... kaptam kedves segítős telefont Orsitól, meghatott, jól esett, voltam futni, elmentem Csillának kiváltani a gyógyszereket (jaj nagyon szorítok neki, hogy segítsen ez a kezelés, sajnos komolyan beteg és elképesztően erős és fegyelmezett), vettem néhány nagyon akciós cuccot, kaptam a joghurtos padlizsán ebédemhez ajándék fincsi arab teát, mosolyogtam a buszon, amikor az mp3-am a szívemben bomba van c. számot nyomta épp a hetesen, elámultam az életen, hogy vagy ezerszer sétáltam el Tomi munkahelye előtt, munkából jövet, munkába menet, vagy csak úgy, arra járva dolgom után... volt pár ilyen földrajzi bevonzás már korábban is... majd egszer elmesélem... 

felhívtam ma a tesóm, nah ez nem volt túl jó, sőt... úgy megosztanám vele, de nem lehet, totál másik dimenzióban él, eljutottunk oda, hogy már alig értjük egymást, szörnyen megváltozott, és nem tudom más számlájára, csak a sógornőmére írni ezt...

apróság, ill. dehogy az, nagyon is fontos, Tamásnak (a másiknak) meséltem Veszprémben, nem tudom értette-e, szal van ez a kedvenc pozitív szerelmes dalom, már ezer éve, Presser, legutóbb talán három éve hallgattam, most az első randink után eszembe jutott, felírtam a szövegét a másik blogba néhány hete, és lejött neki, már akkor, szerintem csont nélkül, hogy így pestiesen mondjam... és ennél aligha lehetne több... Jó veled :-)

és még ezt írom, próbálok valahogy ott lenni, legalább így messziről, p. mellett, és miközben bazira együttérzek és megértem, újra elfog a rettegés, hogy mi lesz ha újra nekem is itt vagy ott valahol, szal ha megint zokognom kell egy kiürült lakás falai között, hát nem tudom, nem akarom, nagyon nem, amíg nem volt senkim, nagyon gyakran gondoltam arra, hogy legaláb attól nem kell félnem, hogy elhagynak, vagy nekem kell valakit elhagynom, mindkettő nagy halál, így 30 felett kiváltképp, öregek vagyunk mi már ehhez, vagy talán alkat kérdése... soha nem felejtem el amikor dö elment, máig nem értem, hogy éltem túl... pedig... pedighát... de ezt hagyjuk is most...

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr5591939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.08.06. 16:19:09

ó... :-)
annyira örülök, hogy végre boldog vagy, és remélem sok-sok erőt fogsz meríteni belőle, és sokat fogtok adni és kapni egymástól-egymásnak. :-)

amit az előzőekben írtál, hogy amikor az ember boldog, ritkán elemez... erről csak annyit, hogy a P-vel töltött 3 év alatt gyakorlatilag -összesen- 2 naplóbejegyzést írtam magamnak, azt is akkor, amikor épp összekaptunk valamin.

élvezd ki a boldogságot.

ugyanakkor, fontos tudni azt is, hogy az élet változás, és a boldogságból nem lehet konzervet csinálni.

ez elsőre rossz hírnek hangozhat, de lesznek változások, ki tudja mikor, ki tudja, milyen irányba. a legtöbb, amit tehetsz, hogy mindvégig hallgatsz a szívedre, és minden változásnál próbálsz észnél lenni, és próbálod megérteni, mi-miért történik. többet nem tehetsz.

olyan ez, mint a hullámlovaglás. minden másodpercben változik a víz alattad, s te megpróbálsz a deszkán maradni. a deszka és a tested az állandó, nem a víz alattad. igyekezz örülni annak, ami most épp van, mert ez most történik, veled, és ami megtörtént, azt már soha senki nem veheti el tőled. :-)

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.08.06. 16:20:30

(jaj, úgy örülök, még egyszer :-)))))
süti beállítások módosítása