HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.11.13. 07:39 .hajtűkanyar

7.39.

nincs kedvem dolgozni, fáradt vagyok és nincs étvágyam, a tegnap gyomorfájás múlik ugyan, de nem vagyok valami fitt, nyomni kellene talán a vitaminokat, avagy rendezni a munkahelyi sorok között megbúvó és egyre markánsabb konfliktusokat... tegnap már L. is odajutott ebben, ahová én, ez részben megnyugtatott, hogy mégiscsak nehéz ez, mert egyébként Ő egy zseni, másrészt meg aggaszt, mert ebben mégiscsak én vagy a kompetens, a döntésben és megoldásban mármint... brrrrrrrrrrrrrr...

ezen túl boldogság... a híd alatt vagy a híd felett éppen... tegnapelőtt este a híd alatt éppen, békaperspektívából bámulva a várost,és vigyorogva a 8-10 fokos habzó hullámokat habzsoló kutyán...

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr59766473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása