HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.05.14. 10:38 .hajtűkanyar

terápiásírás

tegnap éjjel még beszélgettem hosszan istvánnal, Ő egy racionális elme, aki emellett pontosan tudja az érzelmek helyét és szerepét is, így nem bagatelizálja azokat,

ha tisztábban nem is látom a helyzetet, valahogy mégis könnyebb volt letenni a napot, igaz, mire kb. éjjel egy óra lett, már holtfáradttá kínlódtam magam,

mert alapvetően nem vagyok normális, és egyre biztosabb, hogy nem fogom megúszni a szakrendelést, mert így alapvetően nem lehet élni, sosincs egyensúly, a megélt szélsőséges hangulatok pedig nagyon megviselnek, engem is és a (nem létező) környezetem is...

egyébként pedig biztos ez egy hülye karma, amitől nem lehet csak úgy megszabadulni, sőt, talán sehogy nem lehet, legalábbis ebben az életben nem,

azért a hétköznapi énem bízik benne, hogy dö ha nem is reagált még, gondolkodik a kettőnk dolgán, és ha tényleg nincs ereje-bátorsága-szíve újrakezdeni, akkor lesz ereje és bátorsága elvarrni a szálakat, mert én így meg fogok őrülni,

hónapok, sőt lassan fél év van már ebben a fura kapcsolattartásban, már csak a kognitív disszonancia elve alapján sem hinném, hogy ezt így el lehetne vágni, ámbár ha az egy hónappal ezelőtti találkozásunk ebben egy nagyon fontos kisülési (hi-hi) pont volt, akkor lehet mégis...

áh, kurva szar, közben kint meg süt a nap... de minek... 



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr64467758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása