HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.06.17. 12:41 .hajtűkanyar

most jó

... és gyorsan leírom mégegyszer: most jó, mostjó, mostjóóóó...

pedig tulképp majdnemhogy semmi különös nem történt... néhány hétköznapi epizód és egy-két spirituális találkozás... egyik dolog a másik után, és néhány napja mintha eltűnt volna belőlem az a sötét és gonosz valami, ami rajta ült minden lélegzetvételemen...

ilyenkor könnyű sorjázni a jó dolgokat és nem látni az apró vagy nem is annyira apró rosszak árnyékát...

talán hogy h. megírta, hogy van csaja (amit igazán most sem tudok elképzelni, de legyen), megkönnyebbültem,

dövel kapcsolatban is sokat szelídültek az érzéseim, nem mondom, hogy nem ugranék a nyakába, ha elhívna moziba, vagy kirándulni, és mégis a folytatás mellett döntene, mert nagyon szeretem, és ez nem olyan, ami valaha elmúlna, de nem minden áron már... ha újra csak azért csöngetne be, ami miatt a legutóbbi két alkalommal az sem bánom, bánnám, amíg a tükör tiszta... a sajátom... a sajátja pedig legyen az Ő gondja... 

jó érzés, bár továbbra sem értem, a netes randijaim sikerét... persze sokat nem jelent, mert úgy érzem, egyikőjük sem az a pasi aki nekem kellene... de nagyon jó arcok... vezért kiírom e sorozatból valahogy, sajnálom, nyilván meg fogom ezzel bántani... esőben híd alatt borozós csütörtökön moziba hívott, ez jó, próbálok nyitott lenni, bár nagy reményeim nincsenek magammal kapcsolatban... meglátjuk...

alapvetően mintha mostanra szoktam, sőt szerettem volna meg az új életformám, ha nem jutna néha eszembe, hogy 32 éves vagyok, és nőként vészesen fogy az időm, tökéletesen jól lennék, bár tulajdonképpen ez a körülmény sem igazán aggaszt...

jó lesz ez a nyár, pörgés, koncertek, barátok, ismerősök, nagy dumálások, talán írni is sikerül, valamit, valahogyan, ezt az énem sokkal valódibbnak érzem....





Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr96525286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása