HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.07.14. 09:00 .hajtűkanyar

harminckettő

fejfájásra ébredtem, nem tudok kávét főzni, pont most krepált be a gép, kialvatlan vagyok, szakad az eső, pedig 11-re állásinterjú, és ma van a születésnapom... 

de ezek kis bosszúságok, alapvetően nincs semmi baj, kicsivel éjfél után nagyon kedves sms-t kaptam Tőle, és már a harmadik nap telik... bár még mindig 13 vissza,

dö hülyén reagált a levélre, este váltottunk még néhány sms-t, mondjuk én is hülye vagyok, a francnak kellett neki magyarázkodnom, sosem voltunk topon kommunikációban, miért pont most... és egyáltalán...

a hétvége klassz volt otthon, szóval minden, majdnem minden rendben, ami nincs, az meg majd rendben lesz... remélem...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr38567034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

András 2008.07.14. 13:45:46

Nem szabad sms-ezni. Marhára félre lehet érteni!
Csak ilyesmit: Ok. 9-kor ott vagyok! Szeretlek! :-)

Isten éltesse Andi! :-)(-:
süti beállítások módosítása