HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.07.11. 22:54 .hajtűkanyar

lovedrog

a tegnap egy újabb csoda volt... a szülinapi ajándéka, az este, az éjszaka, az újabb együtt ébredés... ma még eljött elbúcsúzni... szagoltam az ingjét, benne az egész napos munkát, amin délelőtt még Ő kereste (és találta) az én szagom... szóval szagoltam, szagoltam, szagoltam, és el nem tudtam képzelni, milyen lesz az elkövetkező két hét nélküle... nagyon fáradtnak tűnt, eszméletlen volt a hajtás, amit a héten csinált, beleértve a hétvégét is... amikor szintén melózott... április óta nem volt szabin... szóval szagoltam, és legszívesebben megkértem volna, hogy hagyja itt, legalább az ingjét... míg ezen tűnődtem, megkérdezte, hogyan vihetne belőlem magával legalább egy pici darabot... így leírva nyilván tök gáznyál az egész, nem is ismerek magamra, bújos cica lettem, úgy és annyira, mint még soha... aztán elment, és én máris elkezdtem a visszaszámlálást... meglehetősen elkámpicsorodva elszívtam egy cigit az erkélyen és próbáltam nem pityeregni...

aztán megszólaltak a telefonok, barátok, szervezzük a jövő hétvégét, többen jönnek mint gondoltam, nagyon jó lesz, másikbandival is hosszan beszéltem, és lassan visszaállt a világrend, sőt, meglepő módon a múlt heti leleplezés tanulsága nem a megingott általános bizalom, hanem a jó és rossz szétválasztása... most már tudom, kik a barátaim, tudom, kik (voltak) az ellenségeim, és nagyszerű barátaim vannak... ami nem kevés, e téren aligha kívánhatnék többet...

és ettől megint és újra boldog vagyok

és az imént vettem egy nagy lélegzetet, és megírtam dö-nek a tényállást... egyszerűen nem akartam akkor a pofájába dörgölni, amikor újra beleéli magát egy taliba... talán nagyobb diadal lett volna, de nem akarom bántani... pedig mennyire vágytam korábban erre... de most már nem ez számít, hogy revans, vagy kis pofon... vagy nagy pofon...

tényleg igaz lehet, a szerelem olyan, mint a drog... és én imádom...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr36564416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

András 2008.07.12. 06:58:17

Ugye, ugye! A dolgoknak az a rendje, hogy jóra forduljanak! Innen felfele vezet az út, és a platón egy hosszú, gyönyörű napfürdőzés...Hm?
Nagyon örülök a boldogságának Andi!

.hajtűkanyar 2008.07.14. 09:01:30

Köszönöm, köszönöm!!! :-)
süti beállítások módosítása