HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.08.01. 14:58 .hajtűkanyar

segítség, segítség...

... ettől a szerelemtől semmit sem látok... (naná, hogy PUF) és gyakorlatilag már nincs is mérhető IQ-m, és egyáltalán... minden pillanatban arra vágyom, hogy a bőréhez az orrom, imádom az illatát, imádom nézni az arcát szeretkezés közben, ami egyébként abbahagyhatatlanul jó, meg jó sörözve rajzfilmezni, jó megtalálni az ittfelejtett karóráját az ablakban, beleszagolni a takarójába, ha  nincs itt... ergo csupa olyan dolgot csinálok, de komolyan, amit korábban aligha, vagy csak részben... mindeközben persze nagyon figyelek, hogy az egyensúly, a szimmetria megmaradjon, így neki még véletlen sem nyáladzom túl, bár szerintem érzi úgyis, nem baj, azért mondani, írni nem írom agyon...

szumma borzasztóan jó, leszámítva a borzasztó értelmetlen paráimat, amivel nem kicsit rontom a nélküle töltött idő élvezeti értékét, de gondolom ez szokványos, csak barátnők hiányában az ember (azaz én) erről keveset tudhat...

viszont az intelligens énemet újra kellene éleszteni, mert hiányzik... gondolom egy idő után neki is fel fog tűnni... kezdehtném ezt a manővert azzal, hogy kajálás után végre megírok egy nyamvadt motivációs levelet...

egyébként álmodom, össze-vissza rosszakat, részben a már említett elárultatás kapcsán, mert azért így megszakítani kapcsolatot lehet, de mégsem egészséges, de itt tényleg nincs más megoldás... majd kiálmodom, remélem... részben pedig tesómmal kapcsolatban, akivel mostanra letagadhatatlanul elcsesződött a kapcsolatunk, mondjuk úgy, közös nevező hiányában, ha volna bátorságom, írnék én is álomnaplót, amint boszi írja ezeket mostanság...

tegnap a vihar miatt nem tudtam elindulni a moziba, de nagyon drága volt, átjött Ő este, így legalább látta a valóban ezen a környéken hevesebb vihar nyomait, mert teljesen hülyének éreztem magam, aki nem bír elndulni egy randira, csak mert esik...

(nagyon remélem ezt a blogot tényleg nem találta meg, nem szeretném ha olvasná ezt az ömlengést...)

b8 hozott ajándékba egy kést, a nálam töltött hetek alatt neki is feltűnt, hogy ez ebben a háztartásban hiánycikk... délelőtt ideugrott az ingjeiért, amit még a múltkor felejtett itt... azért kimostam és kivasaltam neki... azért ezek jó dolgok... este pedig együtt hazamegyünk autóval...

jövő hétvégén buli B-án, a veszprémi társasággal, még nem beszéltem erről tomival, bár írni írtam neki, jó volna ha lemennénk, persze kis próbatétel, de kellenek nagyon a közös programok és egyébként is... vidéki nyaraló, bográcsolás, sör, bor, zene, kirándulás...

 

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr75596100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

András 2008.08.02. 09:05:59

sííííííííííííz wapappaduba wapappadubi jejejeje
That's right! Andi.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.08.06. 16:22:15

:-)
álomnapló rulez, hajrá! :-)))
süti beállítások módosítása