HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.06.18. 19:08 .hajtűkanyar

pontosvessző

az imént volt egy sms-váltás dövel... azt írja, hogy nem tud magában hová rakni, és ezért nem tud,akar, fog velem találkozni... nagyon ritka pillanat, amikor megpróbálja megfogalmazni, hogy mit érez... visszaírtam, hogy értem, éreztem, sajnálom, hogy a magam része stabil, stb. stb... persze összeszorul a szív, de van benne azt hiszem egy pici elégtétel is, de ettől persze nem jó, se neki, se nekem... nem tudom, merre vezet innen út, leginkább sehová... 13 hónapja hagyott el, együtt éltünk, el akart venni feleségül, halálosan megkínzott mikor elment, még most sem közömbös, de iszonyú erőfeszítésekkel a legtöbb dolgot helyére tettem vele kapcsolatban... maradt a tiszta és stabil szeretet, amit irányában érzek, ezzel már jó együtt élni, akkor is, ha titkoban, nagyon titokban visszavárom, de ezzel a visszavárással is megtanultam együtt élni, azt hiszem ettől lett igazán mostanra nyugodt az életem, nagyon nehéz volt ez a kereszt, nagyon sok kínlódás volt benne, míg minden, majdnem minden a helyére került... ezt egyébként röviden megírtam neki, talán érti, és talán ez egy új fejezet lesz a kapcsolatunkban... nem hinném, hogy ez lett volna az utolsó sms-váltásunk... ettől persze még jajistenem...

és jajistenem, legyen holnap valami bőr alá hatoló impulzus, kémia, összenézés, akármi, amitől élni kezdene kontakt... annyira szeretném... és annyira lehetetlennek érzem...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr62527735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.06.18. 22:22:10

ó...:-(
dehát mi történt? miért lett vége? (ha szabad megkérdezni, persze...)

.hajtűkanyar 2008.06.19. 08:10:10

összedobozolt, elment... talán menekült a felelősség elől, talán nem szerett már, vagy akkor úgy érezte, talán beleszeretett valakibe, nem tudom... ezért volt különösen nehéz, nem igazán adott válaszokat... eltűnt jó fél évre, aztán november óta van némi kontakt, ami árnyalja a képet... a másik blogot akkor kezdtem írni, mikor elment, ha van kapacitásod a tavaly júniusi bejegyzésketől ott az erről szóló vergődés..
süti beállítások módosítása