HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.07.03. 16:48 .hajtűkanyar

kontraszt

tegnapi esti sárgadinnyézés, laza, barátos, jó hangulatú, szőnyegen kinyúlós közben ex sms-e, melytől a sárgadinnye még finomabb lesz, mert annyira jó, hogy nem vagyok már a rabja ennek a tényleg oktalan, pusztán szexuálisan l'art pour l'art viszonynak, édes jó istenem, nem is értem, miért valaha... de ezen már gondolkodni sem... max. hogy újra ne ugyanilyen faszságot, és legyen a többi tényleg már az Ő keresztje, én a sajátom letettem, de ezt már mondtam...

ma dolce vita bp-vel, ebédet közösen főzös, ebédelős, sörözős, dumcsizós, reglapcsinálós henye, várva az esti mozit, talit, és már arra sem kattanva igazán, hogy bp szerint h.-nak nincs is csaja, tulképp már ez is indifer,

(boszi! köszi a hosszú álomfejtős módszert, így már rémlik, unokatesóm pszic hallgató, Ő írt idén álomnaplót és akkor beszéltünk erről, tényleg... volt egy nagyon nehéz korszakom tavaly, rendszeres vizes rémálmokkal, akkor meg lehetett volna ezt fogni, annyira tapintható lett volna, de nem írtam álomnaplót... )

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr47551640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.07.06. 22:48:37

sebaj...:-) hátha a jövőben hasznos lesz.:-)
süti beállítások módosítása