HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.07.08. 23:06 .hajtűkanyar

aszemélyiségnélkülinőkonkrétanén :-)

muszáj idéznem, mielőtt dühömben kitörlöm a levesládámból h. levelét, mondjuk szénszánalom, persze mi a fa*ért állok én le vitatkozni Vele, ... szal ezt bírta írni többek között:

"...Két dolog van, az egyik, hogy vagyok annyira öntelt, hogy nem befolyásolnak mások véleményei. Nekem személyszerint meggyőződésem, hogy neked komoly problémáid vannak, melyek lelki eredetűek. Konkrétan olyan, mintha nem lenne személyiséged. A másik, hogy a mi kapcsolatunk nem azért nincs, mert én vagy mások valamit gondolnak rólad, hanem azért, mert egész egyszerűen nem érdekelnek az emberek..."

Kieg.: bazira nem témázok én már azon, hogy nekünk miért nincs kapcsolatunk, sőt nagyon megköszönöm akárkinek/akárminek kell is... teljes kommunikációs break down/off közte és köztem, az élet meg rövid ahhoz, hogy hülyékkel foglalkozzam... és erről ne többet, brrrr... azért felingerelt... de ezt a gittet tényleg nem kellene tovább rágni... nem is rágom, kiköpöm... áh...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr81559664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása