HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.08.05. 10:37 .hajtűkanyar

szóval nagy meleg pulóver ma a .....

hát valahogy így András :-)), köszönöm

nagy magvas életigazságok újfent nem lesznek, de leírom a tegnapi napom, ill. a hétvégém, hogy hűvősebb és szigorúbb napokon legyen mit olvasgatnom...

hétvégén otthon szokatlan béke, mondjuk sokat segítettem, és anyám mindösszesen csak egyszer kötött belém a két nap alatt, abszolute rekord! a vízen klassz volt, mint mindig, bár a szombati vihar és bőrig ázás kevésbé (szintén a Dunán), hu, az ember (azaz én) képes vagyok elfelejteni újra és újra, hogy mennyire szar dolog pl. fázni...

vasárnap este b8-al jöttünk vissza autóval, újra itt van nálam pár napig, azon túl, hogy tökéletesen elvagyunk, nagyon sokat segít és mindig hoz valami ajándékot, amit igazán nem kellene, de mindig tökre tudok neki örülni

éjjel visszaérve p. még átküldött egy új dalt (még nem teljesen készen, de megkapó zenei alappal és ívvel, még mindig benne a fülemben...), örülök, hogy újra van ihlet és alkotásöröm, bár az ára nem kevés... de megoldja, erős, bátor és egyenes... szeretem...

hétfőn reggel kimentem V-re egy interjúra, másikbandi elémjött, elkísért, majd elmentünk hozzájuk, anyukája meghívott ebédelni, fröccsözgettünk, megmutatta a bélyegeit, nagyon jó volt, kicsit meg is hatott, olyan jó barátságok ezek, tényleg azt érzem, hogy velük, mint egy meleg óvó tenyér...

minderre azért vagyok fokozottan érzékeny, mert mióta megvolt a nagy leleplezés, melynek köszönhetően végre szívben és lélekben és fejben is elszakítottam a hamis és nagyon álságos kötődéseim, egészen megváltoztak a színek körülöttem, egészen biztos vagyok benne, hogy mindez egy nagyon erős átokként ült rajtam, amely minden más, egyébként egészséges és normális kapcsolatomra is rávetette árnyékát...

szal visszatérve hétfő másikbandiéknál, majd haza, b8 segítségével végre összehoztam egy tisztességes motivációs levelet (ez jó kis állás lenne, de bizti le van zsírozva, min1, azért próba cseresznye), aztán gyors felmosás, pakolás, bevásárlás, cicoma, és megjött végre tomi, némi rakiaval, gondolva a vendégünkre... vagy órányi közös csevej, sörözés, rakia, miközben megállapítom magamban, hogy tulképp borzasztóan szerencsés vagyok, a szomszédaim pedig minden bizonnyal egy darabig még nem fogják érteni ezt a felállást, én viszont tökre csípem, hogy tulképp két egészen jó pasival élek együtt... kis túlzással persze...

aztán mi a maradék sörrel bevackolunk a hálóba, beszélgetünk, végre-végre beszél-mesél a családjáról és magáról, többet és hosszabban. úgy örülök, aztán hosszú és megint csak abbahagyhatatlanul jó szer, persze csendben, legalábbis törekedve a csendbenre, hiszen b8 a nappaliban... majd álomba masszírozom a hátát, kijövök még kajálni, mert megéheztem, békés éjszaka, b8 még ölében a laptoppal, én a konyhaasztalnál, tomi már alszik, tökéletes csendélet, leviszem a kutyát, lezuhanyzom, mellébújok...

reggel elviszi beszkennelni a diplomáim és nyelvizsgám, felkelek én is, bár korán van, b8-nak teát, magamnak kávét főzök és kezdődik egy új nap...

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr91601441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása