HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.05.14. 12:07 .hajtűkanyar

felesetréfa

tegnap azt gondoltam, az a mélypont, de ma tovább forgatom magamban a tőröket... ide nyivákolok, mert a másik verzió, ami sokkal rosszabb volna, hogy neki írok, ami stratégiailag is rossz, és egyébként is értelmetlen, azon túl már nincs mit mondanom, amit tegnap leírtam, ha legalább az nem jön le neki belőle, ha nem tudja eldönteni, legalább egy kegyelemdöfést megérdemlek...  (nem hiszem el, hogy nem jön le neki a szitu)

ki kellene törölnöm a telefonből a 500 sms-t, amit az elmúlt hónapokban írt és nagyon erősen el kellene határozni hogy soha többé kontakt, bármi is...

vagy el kellene hitetnem magammal, az eddig történtek nyomán, hogy foglalkoztatom még annyira, ott vagyok még a fejében, és ameddig ott vagyok, Ő sem tud mással, hogy lassan megérik benne a döntés, hiszen ahol most tarunk, már óriási lépés az egy évvel ezelőtti állapothoz képest, csak még egy kis türelem kellene, de az annyi volt már, és annyira fogy, és annyira nehéz, és annyira nehéz...

fáj a fejem, nem kajálok megint napok óta, a munkáim a körmömre égnek, egyetlen hosszú sikoly vagyok, nincs az a józan okfejtés és jóbarát aki ebből kihúzna most...

magamat nem vagyok képes

kérdés: ugye aki RSS olvas (a másikat), annak nem töltődik le ez a blog is automatice?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr58468151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása