HTML

alkesztisz

Friss topikok

  • bősz boszi: ismerős érzések.... de jó is volt! :-) örülök, hogy jól vagytok, és ha a boldogság jele, hogy nem... (2008.11.08. 21:21) kis helyzetgyakorlat
  • András: Hát én olvasnám, ahogy eddig is tettem, csak olyan ritkán ír, Andi! Jó ez így! a boldogság felülí... (2008.11.06. 06:15) racionalizáááááááÁLOM
  • András: Isten éltesse a szülinapost. Mert megérdemli és mert Maga is megérdemli, Andi. (2008.10.21. 19:58) csippcsuppokmáról
  • András: De jó , hogy előkerült Andi: Az igazat megvallva... aggódtam! De hál' Isten rendben van a lelke, é... (2008.10.21. 19:53) az történt, hogy... (andrásnak)
  • András: Mi történt Andi? (2008.10.15. 06:52) szept.15.

Linkblog

2008.07.08. 19:55 .hajtűkanyar

ha jó a szél, az irány maradhat....

lassan és hullámokban dolgozom fel a történteket... vannak pillanatok, amikor nagyon maga alá gyűr, és van, amikor leginkább a megkönnyebbülést érzem... és valóban, mintha átoktalanítva lettem volna végre... persze nagyon nagy ára volt, nagyobb már aligha lehetett volna abban a mezőben, amelyben mozogtunk... így pedig, bár sokat jelent, mégis keveset ér a - mondjuk úgy - erkölcsi győzelem... elmeséltem exnek is, dühös volt, mellettem és értem, ami jól esett és törölte a wiw-ről l-t, bár nem tudom miért pont, ő ebben csak egy manipulatív áldozat, bár részben valóban felelős...

híd alatt borozó (továbbiakban tomi) napokon belül elutazik több, mint két hétre, hmm, igazán edzett és kemény csaj vagyok, kibírom, hisz annyi mindent kibírtam már az elmúlt időszakban, igaz, titokban még mindig nagyon fontos a folyamatos megerősítés, titokban még mindig mindeféle összeesküvés elméleteket gyártok, és nagyon próbálok vigyázni, hogy ne vegye el teljesen a józanságom ez az igazán meseszerűen alakuló izé, történet, mondjuk szerelem, mondjuk, bár félve írom le, aligha én volnék, ha valóban, bár hátha ez már tényleg egy új élet lesz...

voltam hétfőn PUF-on, frankón végig az első sorokban, nagyon jó volt, néha eszembe jutott, ej, ha anyám látna, vagy méginkább drága vonalas sógornőm :-)), egyedül voltam, aztán értem jött tomi, hazahozott és itt aludt... még mindig sok a szorongás bennem ezzel az együttalvással és életembe beengedéssel kapcsolatban, de jó volt, hogy itt volt, és egyáltalán nem zavart, nem idegesített... imádom, hogy itt egy fogkeféje, holnap veszek neki tusfürdőt és mire visszajön kispárnát is...  (remélem tényleg nem olvassa ezt a blogot)

hát ilyenek vannak most...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wwwalkesztisz.blog.hu/api/trackback/id/tr69559364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása